Friday 8 September 2017

Trading Strategie Lesse


Trading Strategie: Lesse Trading Strategie basiese beginsels. Laat ek jou verduidelik al my 'aanwysers' wat my help 'guesstimate 'n baie basiese "vraag en aanbod" dinamika van geheimsinnige mark (raaiskoot + skatting) en om veranderinge te vang soos en wanneer dit gebeur. Sê vir my as jy ouens belangstel, want dit is hoogs tegnies van aard. Dit is ook die mees moedige en unieke benadering tot die mark tendense te analiseer. Ek verstaan ​​dat elkeen van julle nie belangstel in dit kan wees. As dit so is, pls ignoreer hierdie e-pos.) Basiese aannames en raamwerk. Elke nuus, gevoed optrede, korporatiewe gevolg, aanbeveling of enigiets ontleder se jy kan dink aan raak 'n voorraad 'prys (lys van sulke invloedryke faktore sou loop in honderde). As jy sal dit waardeer, die gekombineerde effek van al sulke faktore is dikwels so kompleks, 'n geheimsinnige en verrekening dat dit dikwels maak ons ​​glo dat die markte is 'n gek. Maar elke sodanige ontwikkeling kook voortdurend af na 'skofte' van vraag en aanbod kurwes wat op sy beurt die prys stoot in 'n ander 'n reeks. Die verskuiwing van vraag en aanbod kurwe is baie dinamies en moeilik om individueel te interpreteer. Poog ek om te kyk en verstaan ​​dit BAIE laer vlak van markgedrag en daarby het ek gebruik is daaglikse prices - Open, High, Low, in die buurt en soms Deel. Ek verstaan ​​dat 'n mens nooit sent persent ware oor markte kan wees. So ek teiken wat ek ware 70% moet wees. (So pls nie fout my as ek verkeerd is. Maar ek sou regtig gelukkig wees om mislukkings te bespreek en van hulle te leer.) Handel net vir die potensiaal vir wins is drie keer meer as waarskynlik verliese. Wees geduldig en wag vir so 'n geleentheid. Bogenoemde drie dinge gee my drie verskillende pryse: Aksie prys (waarteen om te koop of te verkoop), stoploss prys (die prys waarteen ek sou erken dat ek n fout gemaak en sou my verliese te verhoed verdere opbou) en die teiken prys (waarteen sou ek wins te bespreek as ek ware). Anders as die meeste ander ontleders, gee ek baie waarde aan die daagliks oop prys. Oop prys is die prys waarteen 'n voorraad / mark begin handel. pryse Gister se oornag ontwikkelings, koerantberigte, nagtelike besigheid verslae ens en ook institusionele beleggers en alle vorme van handelaars met hul huiswerk begin handel wanneer die mark oop. So het die Open Prys is 'n baie goeie aanduiding van die totale effek van alles saam wat gebeur het sedert einde van die mark gister en opening van vandag se verstaan. Ek hoop ek kan my punt duidelik met jou te maak. Leidende beginsels en doelwitte. Moenie 'n bul of 'n beer nie. Maak mark neiging jou vriend in plaas van veg met dit kop-aan. Veiligheid van kapitaal EERSTE. Wag vir geleenthede en doen die risiko beloning ontleding voordat jy 'n sprong te neem en dan glo in jouself in plaas van geloof in ander. Alles wat saak maak in die spel is geld wat ons verdien en nie die indrukke wat ons skep op ander oor hoe slim ons is. Volg jou keerverlies perke en boek wins op teiken vlakke, tensy jy het sterker seine wat anders dui. MY Kader: VOORWAARDES. baie basiese ding wat ek saam met 'n voorwaarde. As 'n voorbeeld 'n tipiese toestand is: Vandag se ope prys is groter as gister se hoë prys. Ek werk met baie sulke omstandighede elk van wat is 'n paar aanwyser of meting van veranderinge wat plaasvind in vraag of aanbod of beide. Seine. Elke sein is 'n versameling van 'n paar voorwaardes miskien 5 of soms 10 wat almal saam WAAR is. Elke sein is soos 'n tipiese toets om verskuiwings in vraag en / of aanbod kurwes te meet. Dit kan ook gesien word as 'n scenario. AKSIES. Elke sein wat plaasvind gee my volgende dinge: Tipe Signal: koop of te verkoop of te wag. Stoploss Prys en soms teiken. Opsomming van die eerste 4 lesse: 3 November 1999. Klik hier om te sien op kaarte hoe die lesse presteer. Almal. Al vier lesse is 'n groot sukses. Ek hoop julle verstaan ​​en waardeer die tydsberekening en redenasie hierdie benadering tot stand. Les 1. (grafiek) sein beer Fullstop. Ons het dit getoets op Woensdag 8/11/99 10:30 (tydens die mark ure) op NASDAQ-indeks toe dit 2520 of so en ons duidelik geflits begin van die uptrend. (Kyk na die datum en tyd en NASDAQ grafiek / pryse). As jy dit dop, dit was die eerste dag van die huidige bullopie wat dit geneem het om 3000 plus vandag en ons het die sein aanlyn opgespoor. So dit was soos, ons het op die trein tydens eerste 4 uur. Niks was so akkuraat om te wys op die einde van verslechtering neiging en begin van uptrend. (Sien dit op die grafiek van NASDAQ) Les 2. sein Gangotri. Ons het dit getoets tydens die mark ure op NASDAQ, maar as jy in staat is om dit behoorlik te herroep is, het die NASDAQ hoër gesluit wanneer die markte op daardie dag gesluit. So het die laaste toestand die sein het misluk (. Vandag se noue prys het laer as gister se oop en toe pryse te wees.) En eintlik is geen sein gegenereer op daardie dag. (Maar as jy Gangotries met ander situasies aansoek gedoen het, sal jou beloning baie hoër gemiddeld wees). Les 3. (grafiek) sein skop. Ons het dit getoets op AOL op Tue 9/21/99 04:41 (na die mark naby). As jy in staat is om te onthou is, AOL gesluit op 85 of so op daardie dag en dit was die eerste dag van AOL se huidige bullopie, wat dit van 85 vandag geneem het om 140-vlak. (Sien hierdie op die grafiek van AOL) Les 4. (grafiek) sein spring. Ons suksesvol getoets op BRCM op Woensdag 9/22/99 03:13. Onthou jy dat e-pos? (. ". 'N soort van seldsame kombinasie gebeur. Dit is 'n baie kragtige ding en 'n baie sterk sein). BRCM op daardie dag by 113 gesluit het en vandag is dit op 150. MIND Wel, dit was ook die die eerste dag vAN BRCM se huidige bullopie,. dit is die vier lesse dusver. En elkeen van hulle is 'n groot sukses te maak. (sien dit op die grafiek van BRCM) ENIGE KOMMENTAAR. Les 1. Volle-stop. 11 Augustus 1999. Laat my skryf ek hoe ek vandag se mark (NASDAQ) beskou as 'n voorbeeld. is dit waarskynlik dat ons 'n goeie sein wat ek noem FULLSTOP Vandag.

No comments:

Post a Comment