Wednesday 25 October 2017

Trading Pit Blog


bewegende Dag Ek is bly om te wys dat die belangrikste tradingpithistory webwerf klaar is dit herontwerp en die blog sal nie meer op hierdie afsonderlike tradingpitblog domein , hier is die nuwe adres in tradingpithistory wat die blog sal voortgaan op : tradingpithistory / blog / Daar is nog steeds 'n handvol van die dinge wat gedoen moet word en tot op daardie voltooi , sal hierdie domein up bly en dan sal uiteindelik lei tot die hoof webwerf . Ek het 'n bietjie van die materiaal sal ek in die blog sit op die primêre webwerf nadat ek kry 'n handvatsel op die dinge en ook 'n paar afleidings uit die pad ( handel , reis en nog baie meer Grateful Dead programme ) het . Ek is ook opgewonde om klaar te vul die verdere hulpbronne afdeling oor die herontwerp tradingpithistory omdat dit die mees gekonsentreerde bron vir verskillende media en inligting met betrekking tot hierdie geskiedenis sal wees !

No comments:

Post a Comment