Monday 27 November 2017

Opleidingsbehoeftes Assessering En Opleidingsprogram Design - Powerpoint Ppt Aanbieding


Opleidingsbehoeftes Assessering en opleidingsprogram Design - PowerPoint PPT aanbieding PPT & ndash; Opleidingsbehoeftes Assessering en opleidingsprogram Ontwerp PowerPoint-aanbieding | vry om te sien - ID: 93bfc-MjRjZ Opleidingsbehoeftes Assessering en opleidingsprogram Design . kopieer ander organisasies: giere en modes in opleiding en nuwe organisatoriese. Werknemers moet terugvoer (leer deur te doen; gemeenskappe van praktyk). Â € PowerPoint PPT aanbieding Instruksionele Systems Design Model Implementeer Opleidingsprogram Ontwerp Opleidingsprogram evalueer Opleiding Assessering van opleidingsbehoeftes Wat is 'n aanslag opleidingsbehoeftes? Proses waardeur 'n organisasies opleiding en ontwikkelingsbehoeftes geïdentifiseer doeltreffendheid prestasie in die verkryging van doelwitte Huidige en toekomstige vaardighede gapings van werknemers Werknemer voorkeure vir opleiding Nuwe maniere om die uitvoer van take Voorkoming van prestasie probleme Mandaat opleidingsbehoeftes (bv wetlike) Oorsake en uitkomste ofNeeds Assessering Redes of drukpunte Wat Trainees moet leer Wie ontvang Opleiding Tipe kursus Frekwensie van Opleiding Koop Versus Bou Opleiding Besluit Opleiding in vergelyking met ander HR opsies soos Seleksie of Job Herontwerp Hoe Opleiding moet geëvalueer Wat is die konteks? wetgewing Gebrek aan basiese vaardighede swak prestasie nuwe Tegnologie kliënt Versoeke nuwe produkte Hoër Prestasiestandaarde nuwe Jobs organisasie-analise In Wat doen hulle opleiding? taakanalise persoon Ontleding Wie het die opleiding? Drie vlakke van behoefte-ontleding organisatoriese analise Wil ons tyd en geld bestee aan opleiding? persoon Ontleding taakanalise Strategiese / organisatoriese analise Waar is die opleiding wat nodig is in die organisasie en Wat is die voorwaardes waaronder dit sal wees gedoen? Organisatoriese doelwitte strategie organisatoriese hulpbronne organisasieklimaat omgewingsbeperkings Bronne van inligting vir 'n organisasie Ontleding strategiese plan vaardighede voorrade klimaatsopnames Arbeid-bestuur data uitgang onderhoude bestuur versoeke Organisatoriese prestasie maatreëls taakanalise Sistematiese versameling van data oor 'n spesifieke werk of 'n groep werk om vas te stel watter werknemer moet geleer word om optimale prestasie te bereik Posontleding plus die identifisering van gebiede wat kan baat by opleiding en prioritiseer hierdie gebiede Bronne van inligting vir taakanalise Posbeskrywings en spesifikasies prestasiestandaarde Neem waar prestasie op die baan Bevoegdheidsmodellering in organisasie Review literatuur met betrekking tot werk Onderhoud werk houers en toesighouers Ontleding van bedryfsprobleme (bv stilstand, afval, herstelwerk / herwerken, lewer tye, kwaliteit van produk / diens) persoon Ontleding Bepaling van die opleiding en ontwikkeling behoeftes van individuele werknemer Opsomming persoon analise bepaal algehele sukses van individuele prestasie Diagnostiese persoon ontleding ontdek redes vir persone prestasie (dit wil sê KSAOs, motivering, situasionele faktore) Oefen die korrekte oplossing vir prestasie probleme? oorweeg Die prestasie probleem is belangrik en daar is geen struikelblokke te prestasie (geen organisatoriese / Unie / eksterne omgewing probleme? Daar is positiewe gevolge vir 'n goeie prestasie, terwyl swak prestasie is nie beloon (beloning stelsel is OK) Werknemers ontvang tydige, relevante, akkurate, konstruktiewe en spesifieke terugvoer oor hul prestasie (terugvoer stelsel is OK) Ander oplossings soos werk herontwerp of die oordrag van werknemers na ander werk te duur of onrealisties (opleiding teen die loslaat van werknemer) Oefen die beste oplossing? Opleiding kan die beste oplossing wees indien Werknemers het nie die kennis en vaardighede om uit te voer en die ander faktore is bevredigend Opleiding kan nie die beste oplossing wees indien Werknemers het die kennis en vaardigheid om uit te voer, maar die verwagtinge, prestasie uitkomste, belonings, en / of terugvoer is onvoldoende Bronne van inligting vir Persoon Ontleding Prestasiebeoordeling data Waarneming van prestasie op die baan Onderhoude of vraelyste Toetse of simulasies of rol speel houding opnames Ontwerp situasies (bv AC) werker dagboeke Ontwikkelingsbehoeftes of werknemer geïnisieer behoeftes Probleme in die uitvoering van Opleiding Behoefte Ontleding Moeilik en tydrowend Bestuurders waarde aksie oor navorsing Versoeking om ander organisasies giere kopieer en modes in opleiding en nuwe organisatoriese programme (bv TQM, Six Sigma) Beperkte hulpbronne in die uitvoering van toepaslike behoeftes ontleding Versuim om te begin deur die identifisering prestasie gapings, eerder as om opleidingsbehoeftes opleiding Projekte Ontwikkel 'n kort behoeftebepaling vraelys vir jou opleidingsprojek onderwerp Klaslede kan jou opleiding klas wees as jy wil om data te versamel, of jy kan die data van samel werklike organisatoriese lede Voorstelle fokus op iemand analise (maw vaardighede, vermoëns, kennis tekortkominge, motivering en begeertes vir opleiding in daardie aktuele area) werknemer Leer Leer is 'n relatief permanente verandering in

No comments:

Post a Comment