Sunday 26 November 2017

Tradeking Review Lae Koste Broker


TradeKing beoordeling: Lae Koste Broker deur Silicon Valley Blogger op 2009/04/05 26 Om 'n TK rekeninghouer en belegger, Ive geskryf my eie hersiening van TradeKing. ID graag een van die mees gewilde aanlyn afslag makelaars rondom, wat ek dink een van my top optel bespreek. Soos dit is, Ive het 'n baie makelaars rekeninge (ter wille van diversifikasie), insluitend een met TradeKing. wat verskeie toekennings ontvang het in die aanlyn wêreld. Gegewe my eie ervarings met hierdie makelaar, het ek gedink aan u my insigte oor hul dienste aan te bied deur middel van hierdie oorsig. In ander artikels, Ive ingesluit hulle in my lys van top aanlyn aandelemakelaars en ook gedek dit in my Zecco vs TradeKing vergelyking. TradeKing Review: 'n makelaar Groot Lae Kommissie So, hoe is hulle pryse? Een van die beste dinge oor hulle is hul kommissie tariewe. In die besonder, hulle het geen verborge koste en hulle hef 'n plat bekostigbare fooi vir hul voorraad ambagte. Die kommissie hier is 'n plat $ 4,95 vir elke transaksie, of dit 'n makelaar bygestaan ​​(per telefoon), beperking of trade mark wees. Dit is 'n eenvoudige lae fooi toegepas op alle bedrywe wat jy maak. Nou vergelyk dit met ander bekende makelaars soos TD Ameritrade (wat 'n redelik hoog $ 44,99 ladings op-makelaar bygestaan ​​transaksies) of Scottrade (wat 'n $ 27 per Trade Commission het) die verskil is duidelik. Soos vir TradeKings kommissie op handel opsies, die prys is $ 4,95 'n handel met $ 0,65 per kontrak. Kliëntediens Ek hou ook hul kliënte diens, wat nogal hoog beskou word. Hulle het 'n telefoon lyn dis oop op weeksdae gedurende gewone werksure (ET), maar het ook 'n live chat (oop op dieselfde ure as telefoon) en e-pos funksie prominent vertoon op hul webwerf. Hulle dra hul reputasie op hul mou kyk net uit hul toekennings bladsy. Onlangs het theyve ontvang toekennings van ten minste drie groot finansiële publikasies. Die knik vandaan kom: Kiplingers: top-gegradeerde kliëntediens in 2008. Barrons: 4 sterre vir uitstaande gereedskap, kliëntediens, sosiale media, bruikbaarheid en koste in 2007 en 2008, en Beste Vir Options Handelaars in 2008 en 2009. Smart Money: # 1 afslag makelaar in 2007 en # 1 Customer Service met 5 sterre in 2008. Wat ek interessant gevind het, was dat hul toekennings was oor verskeie kategorieë, sodat hulle moet iets reg doen. Rekening Oop Proses Ek maak 'n rekening met hulle onlangs en die proses was baie eenvoudig. Daar is 'n bietjie nadeel hier met betrekking tot die veiligheid eienskappe wat TradeKing aansoek gedoen het om hul webwerf. Theyve diens van 'n liefhebber wagwoord inskrywing proses met behulp van 'n virtuele sleutelbord wat ek gevind het meer omslagtig as gewoonlik, en hulle vra jou om 'n paar foto 'n sekuriteit vir jou rekening sekuriteit vrae en. Maar die ekstra stappe is daar om jou te verseker dat hulle regtig sekuriteit ernstig hier. organisasie Ek hou van die terrein vir sy gladde voorkoms, vinnige prestasie en mooi organisasie. Hul paneelbord ondersteun die volgende funksies: Die artikel Rekeninge Management is waar jou balans, posisies, hoewes, belasting inligting, transaksie geskiedenis en rekening rekords getoon. Die handelsgebied is waar al die aksie is: jy kan aandele en opsies handel, saam met onderlinge fondse en vaste inkomste voertuie. Iets om te kyk uit vir al wat ek nagegaan die Vaste Inkomste gebied vir 'n bietjie en gevind dat dit 'n bietjie karretjie; miskien hierdie gebied is nog in ontwikkeling, maar moet dit werk, sal jy in staat wees om verbande, die skatte en CD's sluit in jou beleggingsportefeulje. Theres ook 'n AutoTrade diens wat jy kan inteken op, met voorbehoude. ryk funksies Ek hou ook hoe TradeKing voel soos dit 'n eenvoudige user, maar dit regkry om tonne materiaal sluit in 'n maklik om te mode verteer. Hul Stock Market Research and Quotes artikel het 'n baie materiaal vir iemand wat daarvan hou om versigtig oortjies op die mark en op hul posisies te hou. Sy het 'n streaming aanhalings artikel, navorsingsverslae, gereedskap vir tegniese ontleding (waarskuwings, voorraad screener, ens), en mooi kyk kaarte. En dis net krap die oppervlak. Aan die negatiewe kant is daar is 'n paar foute wat ek teëgekom het terwyl opgekyk aanhalings deur simbool (dit het gewerk toe ek deur die maatskappy se naam gesoek), terwyl sommige effektetrusts is ongelukkig nie beskikbaar is deur middel TradeKing. Die gereedskap area het 'n hele klomp van sakrekenaars, opsies skandeerders en voorraad en fonds vertoners. Ek is nie wat vertroud is met 'n Options Sakrekenaar of skandeerder, maar ek kan pretty much gebruik hul onderskeie vertoners om my te help om die regte aandele, ETF en onderlinge fondse vir my portefeulje. Community Support en Netwerk Toe ek begin eers met behulp van online afslag makelaars pad terug toe is daar nie so iets soos 8220 was; community8221; of 8220; network8221; ondersteuning. Met ander woorde, was jy op jou eie met jou beleggings of anders was dit tussen jou en jou makelaar. Deesdae, as makelaars gaan op pad na Web 2.0, almal spog nou groepe, blogs, forums en lede se profiele. Julle kan ook sien wat ander doen met hul portefeuljes, plus 'n leader van handelaars en hul opbrengste. Sy ontsagwekkende om hierdie vlak van deursigtigheid te sien in die mark wat deur hierdie klein handel gemeenskap. Nou kan ons almal sien en op te spoor hoe goed TradeKings Contra handelaars sal doen met hul Citigroup, Bank of America, AIG en GM posisies. Bo en behalwe die gemeenskap, Theres ook 'n Onderwys-en inligtingsentrum. met tonne verwysings, hulpbronne, 'n uitgebreide gidse (soos die Options wedstrydboek vir 'opsies newbie soos ek). As jy 'n fan van 'n multi-media leer, sal jy gelukkig wees om te kom oor webinars en live events wat jy kan inskakel by. Theyre beskikbaar vir beide beginners en kundiges. Al die ander Ekstras: Gratis Geld Van TradeKing

No comments:

Post a Comment